A KönyvKereső szolgáltatás csak regisztrált ügyfeleink számára elérhető.
Hogy igénybe tudja venni, kérjük, jelentkezzen be, vagy regisztráljon oldalunkon.
Az ,,Akaratlagos figyelem, Biztos egyensúly, Csodálatos összhang - A sikeres tanulás ABC-je" című könyv hozzáértő, átfogó és forradalmian új eszköz a tanulási nehézségek és a kísérő magatartási rendellenességek problémaköréhez...
,,Sally Goddard Blythe... úttörő munkával gyakorlatban használható és hatékony módszert fejlesztett ki a gyermekek és tanáraik segítésére azzal, hogy megvilágította a tökéletes mozgáshoz szükséges ,,fejlődési szintet", és felszabadította a gondolkodást és a képzeletet a reflexes megszokottság korlátaitól."
Colwyn Trevarthen, FRSE, Professor Emeritus of Child Psychology and Psychobiology, Departmentof Psychology, The University of Edinburgh
Az ,,Akaratlagos figyelem, Biztos egyensúly, Csodálatos összhang - A sikeres tanulás ABC-je" című könyvében Sally Goddard Blythe a tanulás fizikai alapjait kutatja. Megvilágítja a korai reflexek szerepét, azok funkcióit a korai fejlődésben, és hátramaradásuk esetén hatásaikat a tanulásra és a magatartásra. Vizsgálja azokat a lehetséges effektusokat is, amelyeket ezek a korai reflexek az élet későbbi időszakában a fejlődés más aspektusaira fejtenek ki, például a testtartásra, az egyensúlyra, a motoros képességekre, valamint a stressz és a szorongás iránti fogékonyságra.
Az ,,Akaratlagos figyelem, Biztos egyensúly, Csodálatos összhang - A sikeres tanulás ABC-je" című könyv ismerteti:
- a szakterület releváns irodalmát;
- a vesztibuláris-kisagyi elmélet eredeteit;
- a Neurofiziológiai Pszichológiai Intézet fejlesztési tesztsorozatát és e kérdőív alkalmazásának és értékelésének magyarázatát;
- egy fejezetet Dr. Peter Blythe tollából, amelyben áttekinti a Neurofiziológiai Pszichológiai Intézet módszerének fejlődéstörténetét.
Az ,,Akaratlagos figyelem, Biztos egyensúly, Csodálatos összhang - A sikeres tanulás ABC-je" naprakész kéziköny, amely a specifikus magatartási problémák eredetének új értelmezését nyújtja az oktatásban dolgozó és a gyermekek fejlődésével foglalkozó szakemberek számára.
Sally Goddard Blythe a Neurofiziológiai Pszichológiai Intézet (Chester) igazgatója. Az Intézet a specifikus tanulási nehézségekkel, tériszonnyal (agorafóbia) és pánikbetegséggel küzdő gyermekeknél és felnőtteknél alkalmazott fejlesztő módszerek értékelésére és irányítására specializálódott. Több, széles körben elismert könyv szerzője, beleértve a ,,Reflexek, tanulás és viselkedés" (2002, magyarul 2006-ban jelent meg), ,,A kiegyensúlyozott gyermek" (2005, magyarul 2009-ben jelent meg) és a ,,What Babies and Children Really Need" (2008) című könyveket.