A reklám lélektana - Reklámpszichológia a napi gyakorlatban / A színek anatómiája / A kultúraközvetítő reklám / A reklámpszichológia finomszerkezete / Társadalmi evokáció

közgazdasági és jogi könyvkiadó  | cérnafűzött, keménytáblás  |  303 oldal

Libri Antikvárium
Könyvünk három szférában(gazdasági, társadalmi, kulturális) a kreativitás általános és specifikus szabályszerűségeivel összefüggésben taglalja a hatékony reklám pszichológiai törvényszerűségeit, a koncepcióalkotás módozatait, a reklámötlet és reklámgondolat sajátosságait, a különféle hatáshelyzeteket. A kritikusan szemlélt meggyőzési, illetve befolyásolási modellek részletes, gyakorlati példákkal illusztrált bemutatásának kiindulópontja és meghatározója a gondolkodásnak cselekvésben betöltött szerepe és mértéke.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 890 Ft

A termék megvásárlásával

389 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - kopottas
Gerince mentén "nüansznyi" sérülés!
Kiadó közgazdasági és jogi könyvkiadó
Oldalak száma:303
Súly300 gr
ISBN2310005958045
ÁrukódSL#2111098651
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 890 Ft

A termék megvásárlásával

389 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély