A marketingtervezés gyakorlati útmutatója

geomédia kiadói rt.  | 2001  | papír / puha kötés  |  315 oldal

Libri Antikvárium
sorozat: piac és elemzés Ajánljuk vállalkozóknak, akik meg akarnak ismerkedni a marketingtervezés elméletével és gyakorlatával, valamint kezdő és gyakorlott marketingszakembereknek. A marketinges szakemberek munkájának egyik legnehezebb és legtöbb erőfeszítést kívánó részterületes a marketingtervezés folyamata. Ennek sikeres megvalósításához sok rutinra és nagy gyakorlatra van szükség, és az egész vállalkozás sikere áll vagy bukik a marketingtervezés pontosságán. Új kötetünk ezt a munkát igyekszik megkönnyíteni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó geomédia kiadói rt.
Kiadás éve2001
Oldalak száma:315
Súly400 gr
ISBN0729000470261
ÁrukódSL#2104625205
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa