A gyakorlati marketing alapjai

gondolat kiadó  | 2010  | papír / puha kötés  |  241 oldal

Libri Antikvárium
A könyv elsődleges célja, hogy a magyar mikró-vállalakozóknak nyújtson gyakorlati, az életből vett egyszerű esettanulmányokkal alátámasztott és azonnal felhasználható ismeretanyagot - humorral fűszerezve. A mű ötvözi a mikró- és kisvállalkozások (MKV-k) számára nélkülözhetetlen marketing, időgazdálkodási és cégvezetéssel kapcsolatos alapvető elméleti tudást, és a napi operatív üzletmenethez szükséges gyakorlati példákat, legyen szó fodrászról, villanyszerelőről, pékboltról, vagy éppen a sarki fűszeresről. A könyv hasznos segítséget nyújt felsőfokú tanulmányokat folytató, és a magyar mikró és kisvállalkozók gyakorlati marketingtevékenységei után érdeklődő hallgatóknak is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 480 Ft

A termék megvásárlásával

148 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó gondolat kiadó
Kiadás éve2010
Oldalak száma:241
Súly200 gr
ISBN2399988822369
ÁrukódSL#2107941871
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 480 Ft

A termék megvásárlásával

148 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem