A Libri útja a könyvpiacon

Az 1991-ben létrehozott Libri Könyvkereskedelmi Kft. az Állami Könyvterjesztő Vállalat jogutódjaként alakult meg. A megörökölt bolthálózat és szervezeti felépítés korszerűsítésével és folyamatos bővítésével, több mint 600 fő foglalkoztatásával, 56 Libri Könyvesbolttal, a libri.hu webáruházzal és több mint tizenöt milliárd forintos éves forgalommal az ország egyik legnagyobb könyvértékesítőjévé vált.

Az elmúlt években számos elismerés igazolta a Libri piaci lépéseit: többször sikerült elnyerni a kiadók és a könyvszakma képviselőinek szavazatai alapján kiosztott Az Év Könyvkereskedője-címet, a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumának Hermész-díját, valamint a független marketing- és reklámszakemberekből álló zsűri által odaítélt Superbrands és MagyarBrands címeket.

Könyvesboltjaink a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülésének (MKKE) két rangos szakmai díját is elnyerték, több alkalommal: az Év Fővárosi Könyvesboltja címet a Libri Allee Könyvesbolt háromszor, az Év Vidéki Könyvesboltja címet a debreceni Libri Fórum Könyvesbolt kétszer kapta meg.

Az elmúlt években számos elismerés igazolta a Libri piaci lépéseit: többször sikerült elnyerni a kiadók és a könyvszakma képviselőinek szavazatai alapján az „Év Könyvkereskedője” címet, a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumának Hermész-díját, valamint a független marketing- és reklámszakemberekből álló zsűri „Superbrands” és „MagyarBrands” címét.

2014 áprilisában a Libri a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülése (MKKE) két rangos szakmai díját is elnyerte: az Év Fővárosi Könyvesboltja címet a Libri Allee Könyvesbolt immár harmadik alkalommal, az Év Vidéki Könyvesboltja címet pedig második alkalommal kapta a debreceni Libri Fórum Könyvesbolt.

A nyitott könyv az életünk

2015-ben elindítottuk a Libri Könyvszakértői Programját, melynek résztvevői havonta egy alkalommal ajánlanak könyveket az olvasóközönségnek: elgondolkodtatóakat, izgalmasakat, régi kedvenceket vagy épp aktuális sikerkönyveket. Jakupcsek Gabriella életmód, gyereknevelés és pszichológia témakörben mutat be újdonságokat, Varró Dani a gyerekkönyvek specialistája, míg Beck Zoli kedvenc szépirodalmi műveiről mesél olvasóinknak.

Programunk másik ágaként munkatársaink könyvajánlóival is találkozhatnak oldalunkon, kollégáink osztják meg kedvenceiket, következő olvasmányukat, könyves titkaikat, személyes véleményüket.

Tovább

Libri Online

A Libri 2000-ben indította el webáruházát. 2005-től mint prémiumszolgáltatás áll vevőink rendelkezésére a Libri Könyvkereső szolgáltatása, ami az internetes könyvértékesítésben egyedülálló módon biztosítja, hogy a Libri hálózatában már nem kapható, régebbi könyveket felkutatja és beszerzi vásárlói számára.

Egyre bővülő internetes szolgáltatásainkról és folyton megújuló akcióinkról heti két-három Libri hírlevélből értesülhetnek az érdeklődők. Ezekben a legfrissebb újdonságaink és az aktuális ajánlataink mellett programajánlók és további érdekes tartalmak kapnak helyet.

A libri.hu nemcsak webáruházunknak, hanem egyre több, a könyves világ híreiből, érdekességeiből összeállított tartalomnak is otthont ad.

Libri Trend

2016 tavaszán Libri Trend néven indítottuk el közleménysorozatunkat. Minden cikkben más-más témakört járunk körül. Mit szeretünk olvasni? Hogyan alakulnak a sikerlisták? Mik az új témák a könyvek világában? Ugyanaz népszerű a magyar olvasók körében, mint nemzetközi viszonylatban? Mit olvassunk, ha jót akarunk olvasni? A Libri Trendben minden témát sorra veszünk, ami a könyves univerzumban érdekes, aktuális, izgalmas lehet.

A szintén havonta jelentkező, Nemzetközi Trend című könyvajánló rovatunkban a New York Times világszerte ismert sikerlistáiról szemezgetünk, és elérhetővé tesszük az itt előkelő helyet elfoglaló könyvek eredeti, angol nyelvű kiadásait. A könyvekhez magyar és angol nyelvű ajánló is készül minden hónapban, így szeretnénk megkönnyíteni, hogy külföldi vásárlóink is megtalálhassák új kedvenceiket oldalunkon.

A Libri Portré elnevezésű rovatban – születésük évfordulóján – a magyar és világirodalom ismert alakjairól árulunk el olyan érdekességeket, amik az irodalomkönyvekből kimaradtak.

A libri.hu csapata az online és a multimédia szakma egyik legrangosabb hazai díját vehette át 2007-ben az elektronikus kereskedelem kategóriában az eFestivalon. 2011-ben e-Kereskedelem kategóriában nyerte el az Év honlapja elismerést, és 2011 óta négy Ország boltja-díjat is elnyert. A Libri 2017-es karácsonyi kampánya, amelynek keretében 1000 ajándék könyvet rejtett el szerte az országban, első helyezést érte el az Év kampánya versenyen, és megnyerte a Hipnózis Kreatív Reklámversenyét is. Az elismerésekre büszkék vagyunk, és reméljük, hogy az elkövetkező években is kiérdemeljük azt a megbecsülést, melyet többek között ezekkel a díjakkal, de elsősorban vevőink bizalmával érdemeltünk ki.

Regisztráció Hírlevél feliratkozás

A Libri Törzsvásárlói Programja

A Librinél a hosszú távú kapcsolatokban hiszünk, ezért fontos számunkra, hogy díjazzuk vásárlóink hűségét. Törzsvásárlói Programunkban újabb és újabb olvasmányélményeket gyűjthet, hiszen vásárlásának 10%-át pontok formájában visszakapja Törzsvásárlói Kártyájára, Törzsvásárlói pontjait pedig későbbi vásárlásai során felhasználhatja.

TovábbMegnézem a pontjaimat

Libri irodalmi díjak

A Libri a kultúra elhivatott pártolójaként egyik fő céljának tartja az olvasás népszerűsítését és az olvasás élményének közvetítését. Ennek a programnak a részeként minden év májusában átadjuk a Libri irodalmi díjat és a Libri irodalmi közönségdíjat – előbbit ötfős szakmai zsűrink döntése, utóbbit pedig az olvasóközönség szavazatai alapján.

Érdekel

Libri CSR

A Libri több éve segít beteg gyerekeken, adományaival a Csodalámpa Alapítványt és az Egy szív a gyermekekért alapítványt támogatja. Segítünk, hogy segíthessen-programunk keretében pedig nonprofit gyermekjóléti és egyéb karitatív szervezeteket támogatunk.

Érdekel

A Libri értékhordozója: a vállalat munkatársai

A Libri legfőbb értékének a humán tőkét, azaz a Libri alkalmazottainak sorát tekinti – vállalatunkat ők tették naggyá az elmúlt évtizedek során. Munkatársaink szaktudása, elhivatottsága és a szakmához fűződő viszonya az, ami brandünket megkülönbözteti versenytársainktól.