Chikán Attila

Vállalatgazdaságtan

aula kiadó kft  | 2008  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  616 oldal

A könyv a vállalatok működésének elvi alapjait és ezek gyakorlati következményeit tárgyalja. Azokra a globális szemléleti és stratégiai alapokra támaszkodik, amelyekre a legjobb vállalati gyakorlat épül a fejlett országokban, s egyre inkább hazánkban is. A vállalatoknak a modern társadalmakban betöltött szerepéből indul ki, így komplex összefüggéseiben tudja tárgyalni a vállalati működésre ható társadalmi és gazdasági tényezőket, így például a társadalmi felelősség kérdését, a globalizációt, vagy a tudás szerepének növekedését. A megközelítés alapjául választott felsővezetői nézőpontból mutatja be a környezethez illeszkedő, sőt az azt befolyásoló vállalati stratégia jellemzőit, s az ennek megvalósítására szolgáló folyamatokat. A stratégia hátteréül az az alaptétel szolgál, hogy a vállalatnak kettős értékteremtő funkciója van: egyazon folyamatokban, integráltan kell megvalósítania az érték létrehozását a fogyasztó és a tulajdonos számára. Önálló fejezetet szentel az értékteremtéshez vezető egyes tevékenységi folyamatoknak: a marketingnek, az innovációnak, az emberi erőforrás és a tudás menedzsmentjének, a pénzügyeknek, egységben tárgyalja a termelés-szolgáltatás-logisztika folyamatait. A könyv ezen új, lényegesen átdolgozott kiadása az elmúlt években az üzleti világban lezajlott folyamatokra épít, elmélyíti az említett környezeti tényezők és hatásaik tárgyalását. A korábbinál részletesebben elemzi a globalizáció pozitív és negatív következményeit, reális alapokra helyezi a vállalatok társadalmi felelősségének kérdéseit. Új fejezetként szerepel a tudásmenedzsment, magába foglalva az információ menedzsmentjét, és figyelembe véve ennek az emberierőforrás-menedzsmentre gyakorolt hatását. Következetesen alkalmazza a vállalati működésben az értéklánc-szemléletet, összekötve ezt a vállalatokon átívelő ellátási láncok tárgyalásával. A könyv előző kiadásai több mint húszezer példányban keltek el, vállalatvezetők, kutatók és egyetemi hallgatók egyaránt hasznosnak találták. Az új kiadást azoknak is figyelmébe ajánljuk, akik az előzőek valamelyikét olvasták, de lépést akarnak tartani az üzleti világ gyors változásaival.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
8 540 Ft

A termék megvásárlásával

854 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó aula kiadó kft
Kiadás éve2008
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:616
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly1320 gr
ISBN9789639698604
Árukód2197035 / 1049527

Vásárlói értékelések, vélemények

(4 vélemény)
Badó Andrea
2009. 01. 27.

Nagyo jó, érdekes könyv, nekem egy tankönyvem. Olvasmánynak is kiváló, hasznos!


Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
8 540 Ft

A termék megvásárlásával

854 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!