Vágási Mária

Marketing - stratégia és menedzsment

alinea kiadó  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  440 oldal

A könyv rendszeres, normatív áttekintést nyújt a marketing főbb koncepcióiról, alapvető kérdésköreiról és eszközeiről, felvázolva a fejlődési tendenciákat is. A hagyományos megközelítésekhez képest tematikája kibővített: sok gyakorlati esetpéldát tartalmaz. A marketing aktuális ismeretrendszerét a fenntartható vállalati versenyképesség elvét szem előtt tartva tárgyalja. Kiemeli a stratégiai koncepciők és a tervezés szerepét, valamint a hatékonyságot növelő marketingmodellek és -módszerek jelentőségét.

A könyvet elsősorban egyetemi és főiskolai alap- és a mesterszakokon folyó marketingoktatásban való alkalmazásra ajánljuk, de általánosan használható ismereteket nyújt már tapasztalattal rendelkező műszaki vagy gazdasági szakembereknek is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Eredeti ár: 4 500 Ft
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 275 Ft

A termék megvásárlásával

427 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó alinea kiadó
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:440
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly850 gr
ISBN9789639659179
Árukód2122970 / 1021094

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Eredeti ár: 4 500 Ft
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 275 Ft

A termék megvásárlásával

427 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-5 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-5 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa