Rozványi Dávid

Reklám és társai

HÉTKÖZNAPI MARKETING SOROZAT

bbs-info könyvk. és inform. kft.  | 2002  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  112 oldal

A könyv áttekinti a promóció legfontosabb területeit, a klasszikus eszközöktől (pl. újsághirdetés) kezdve egészen a legújabb, szinte még kipróbálatlan lehetőségekig (szájreklám, Internet, e-mail), elemezve a közelmúlt megannyi sikeres és kevésbé sikeres akcióját. A könyv elsősorban a vállalkozóknak szól, akik szeretnék hatékony promóciós politikával növelni értékesítésüket: ha elolvasták ezt a könyvet, önállóan meg fogják tudni oldani az egyszerűbb feladatokat, illetve, ha megrendelőként lépnek fel a piacon, pontosabban meg fogják tudni fogalmazni, hogy milyen reklámot is szeretnének. A könyv nem haszontalan olvasmány a reklámok titokzatos világa iránt érdeklődő laikusnak sem: elolvassa után kicsit jobban tisztában lesz azzal, hogy miért olyanok azok a sokat szidott reklámok, s hogyan próbálják befolyásolni "az utca emberét". A könyv erőssége a nagyszámú esetleírás, melyek nemcsak érthetőbbé, hanem élvezetesebbé is teszik a szakmai mondanivalót. A könyv hitvallása a következő lehetne: "Hogyan mondjuk ki hatékonyan az igazat?"
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
826 Ft

A termék megvásárlásával

82 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó bbs-info könyvk. és inform. kft.
Kiadás éve2002
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:112
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly200 gr
Sorozat HÉTKÖZNAPI MARKETING SOROZAT
FormátumB 5 250 X 175
ISBN9789638623270
Árukód2113678 / 1019129

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
826 Ft

A termék megvásárlásával

82 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Alekszej Navalnij: HazafiAlekszej Navalnij: Hazafi