Kríziskommunikáció - A válságkezelés és reputációmenedzsment PR-stratégiái
hvg könyvek | 2009 | MAGYAR nyelvű | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS | 288 oldal
A krízisre való felkészülésnek, majd a konkrét helyzet okozta károk elhárításának szerves, elhanyagolhatatlanul fontos része a válság kommunikációja. A jól megtervezett és bölcsen lebonyolított kríziskommunikáció nemcsak elháríthatja a válság további káros következményeit, de előnyös helyzetbe is hozhatja a szervezetet - a válsághelyzetben tanúsított magatartás és helyes kommunikáció nemcsak megőrizheti a cég hírnevét, hanem még meg is erősítheti a szervezet korábbi reputációját.
Ehhez azonban minden cégnek szüksége van proaktív kríziskommunikációs tervre - és lehetőleg még az első válságtapasztalat előtt.
A kríziskommunikációra való elméleti és gyakorlati felkészüléshez nyújt alapvető és azonnal alkalmazható segítséget ez az átfogó mű, amelynek fejezeteiben neves szakemberek osztják meg elméleti tudásukat és gyakorlati tapasztalataikat az érintett - vagy előrelátó - cégvezetőkkel, kommunikációs szakemberekkel, vagy a koruk problémái iránt érdeklődő nyitott szellemű laikus olvasókkal.
Könyvünk a válság egyes részterületeinek fogalmi áttekintésével, a legsúlyosabb valóságból vett esettanulmányaival és a kríziskommunikáció dokumentációjához adott mintáival a kríziskommunikáció kézikönyveként használható.
A termék megvásárlásával
427 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
| Kiadó | hvg könyvek |
|---|---|
| Kiadás éve | 2009 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 288 |
| Borító | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS |
| Súly | 600 gr |
| Sorozat | HVG KÖNYVEK |
| Fordító | Garamvölgyi Andrea |
| ISBN | 9789639686915 |
| Árukód | 2206087 / 1061884 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
427 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
























