Andrew S. Grove

Only the Paranoid Survive - How to exploit the crisis points that challenge every company

doubleday  | 1999  | ANGOL nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  224 oldal

Under Andy Grove's leadership, "Intel" has become the world's largest computer chipmaker, the fifth most admired company in America and the seventh most profitable company among the Fortune 500. There are moments in any business when massive change occurs, when the rules of business shift fast. Grove calls such moments strategic inflection points (SIPS). They can be set of by almost anything from mega-competition to a seemingly modest change in technology. Intel's first SIP was when the Japanese started producing better-quality, lower-cost memory chips. It took Grove three years and huge losses to recognize that he had to rethink and reposition the company if it was to become, once again, a leader in its field. Grove extrapolates the lessons he has learned from this and other SIPs to reveal an insight into the management of change. He recounts strategies from other companies and examines his own record of success and failure.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 880 Ft

A termék megvásárlásával

588 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó doubleday
Kiadás éve1999
NyelvANGOL
Oldalak száma:224
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly220 gr
ISBN9780385483827
Árukód2202785 / 1057766

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 880 Ft

A termék megvásárlásával

588 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa