Ogilvy a reklámról a digitális korban

kossuth kiadó zrt.  | 2018  | MAGYAR nyelvű  | KEMÉNYTÁBLA  |  288 oldal

A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:

A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ
A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA
A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK
A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM
A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY
A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA
A BIG DATA JELENTŐSÉGE
AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
7 125 Ft

A termék megvásárlásával

712 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Kiadó kossuth kiadó zrt.
Kiadás éve2018
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:288
BorítóKEMÉNYTÁBLA
Súly994 gr
ISBN9789630992640
Árukód2715844 / 1175680

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
7 125 Ft

A termék megvásárlásával

712 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

15 000 Ft felett ingyenes

Berg Judit: Rumini KővárosbanBerg Judit: Rumini Kővárosban