Molnár István

A kiadványtervezés alapjai

STUDIA MEDIORUM

ludovika egyetemi kiadó nonpr.kft.  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | KEMÉNYTÁBLA  |  248 oldal

A gutenbergi korszak fémbe öntött betűjének végső elmúlása és a desk-top publishing-rendszerek elterjedése erős hatást gyakorolt korunk tipográfiai formaalkotására. Manapság pompás technikai eszközök birtokába jutottunk, de sokat veszítettünk abból a képességünkből, hogy az új technikai problémákra megfelelő művészí megoldásokat találjunk. Ha megtörjük a hagyományos struktúrákat, megtehetjük unalmasan is, de úgy is, hogy a figyelmet a valódi új értékekre irányítjuk. Ebben szeretne segítséget nyújtani ez a kötet, és abban, hogy régmúlt korok ismeretei se menjenek teljesen veszendőbe.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 700 Ft

A termék megvásárlásával

570 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó ludovika egyetemi kiadó nonpr.kft.
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:248
BorítóKEMÉNYTÁBLA
Súly668 gr
Sorozat STUDIA MEDIORUM
IllusztrációSZÍNES ÉS FEKTE-FEHÉR KÉPEKKEL
ISBN9789637296574
Árukód2090747 / 1011011

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 700 Ft

A termék megvásárlásával

570 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa