A V mítosz - MIÉRT SIKERTELEN A LEGTÖBB INDULÓ VÁLLALKOZÁS, ÉS MIT KELL TENNÜNK SAJÁT ÜZLETÜNK ÉRDEKÉBEN?
Michael E. Gerber
Az Egyesült Államokban a statisztikák szerint az induló kisvállalkozások 40%-a az első évben megbukik. A kovetkező négy évben további 40% megy tönkre. Bizonyára nálunk sem jobb a helyzet. Miért? Miért vállalkoznak oly sokan csak azért, hogy utána csődbe menjenek? Mi az, amit nem tanultak meg ezek az emberek? Miért van, hogy szinte korlátlan...
bővebben

Utolsó ismert ár:
1 852 Ft
A termék nincs raktáron, azonban Könyvkereső csoportunk igény esetén megkezdi felkutatását, melynek eredményéről értesítést küldünk. Bármely változás esetén Ön a friss információk birtokában dönthet megrendelése véglegesítéséről.
Igénylés leadásaSchreiner Károly
Úgy gondolom, hogy remek leírása annak, hogy hogyan is működhetne egy vállalkozás, egy olyan vállalkozás, amely az embert szolgálja és az ő kiteljesedésének szimbóluma, nem pedig egy negatív stresszhatásokkal teli kaotikus állapot. Úgy vélem, ezt mindenkinek, aki vállalkozik ismernie kell.
Sereg Márton
Igazán szórakoztató, könnyed olvasmány. Segít átgondolni, rendszerezni egy új, esetleg egy meglévő vállalkozás sikeréhez vezető logikai lépéseket, közérthető nyelven és formában.
János
Két esetben feltétlenül el kell olvasni - ha biztos vagy benne, hogy vállalkozni akarsz és ha abban vagy biztos, hogy nem.
Események
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
---|---|---|---|---|---|---|
28
|
29
|
30
|
31
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|
11
|
12
|
13
|
16
|
17
|
||
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
1
|