Melissa Müller

Az áruvilág kicsi királyai

PIAC ÉS ELEMZÉS

geopress zrt.  | 2001  | MAGYAR nyelvű  | FŰZVE  |  206 oldal

A gyerekek és a fiatalok óriási vásárlóerőt képviselnek, és a legérdekesebb célpiacok egyikének számítanak. Ők a jövő fogyasztói, márkahűségük kisgyermekkoruktól formálódik. Éppen ezért a gyerekeknek szóló reklámok kezelése nemcsak a szülőknek, hanem a marketingszakembereknek is nagy kihívást jelent.Melissa Müller e kettős igény kielégítésére törekszik: bár könyve inkább a szülők szemszögéből elemzi a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét, valamint a reklámok világát és a gyerekekre gyakorolt hatását, észrevételeit és megállapításait a reklámszakemberek sem hagyhatják figyelmen kívül.Müller konkrét tanácsokat ad abban, miként reagáljon a szülő és a nevelő a gyermek növekvő igényeire, e tanácsok azonban a marketingszakma képviselőinek munkáját is segítik. Bár a szerző főleg tévéreklámokkal foglalkozik, kitér az egyéb reklámhordozók hatására is. Igyekszik bemutatni a mai gyermekek generációjának jellemzőit, feltárja a reklámoknak a gyermekekre gyakorolt hatását, illetve szót ejt a reklám várható jövőjéről.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 610 Ft

A termék megvásárlásával

361 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó geopress zrt.
Kiadás éve2001
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:206
BorítóFŰZVE
Súly340 gr
Sorozat PIAC ÉS ELEMZÉS
FordítóSali Melinda
ISBN9789637910753
Árukód2117770 / 1019651

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 610 Ft

A termék megvásárlásával

361 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Carley Fortune: Várlak a tónálCarley Fortune: Várlak a tónál