Gálik Mihály

Médiagazdaságtan

aula kiadó kft  | 2000  | MAGYAR nyelvű  | FŰZVE  |  408 oldal

A kötet a Médiagazdaságtan 1. ill. Médiagazdaságtan 1-2. kötetek átdolgozott, kibővített új kiadása. A szerző a tankönyv utolsó fejezeétben az új magyar médiapiacok kialakulását tekinti át - lényegében a kilencvenes évek történéseit elemezeve. A könyvben az előző kiadásokhoz képest újdonságként, a táegyalások folyamatos menetébe illesztve példák teszik közérthetőbbé a leírtakat. Megújult az ábrák és táblák jelentős része is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 375 Ft

A termék megvásárlásával

237 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó aula kiadó kft
Kiadás éve2000
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:408
BorítóFŰZVE
Súly730 gr
FormátumB 5 250 X 175
ISBN9639215864
Árukód2093297 / 1011760

Vásárlói értékelések, vélemények

Békei Balázs
2001. 01. 14.

Egyetemistaként olvasva a könyvet úgy vélem, hogy közérthető és alapos, a témának egy részletes körüljárását adja. A mindennapokból ismert témákat korrekt fogalmi keretekbe helyezi. Nagy előnye továbbá, hogy a megfelelő szerkesztés könnyen olvashatóvá és megjegyezhetővé teszi a művet.


Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 375 Ft

A termék megvásárlásával

237 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!