Média és populáris kultúra Ázsiában

typotex elektronikus kiadó kft.  | 2024  | MAGYAR nyelvű

Napjainkban már nyilvánvaló tény, hogy a nemzetközi kapcsolatokban egyre fontosabb funkciót tölt be a nyilvános diplomácia. Ezen a színtéren jelennek meg a soft power azon elemei, amelyekben a populáris kultúra és a különböző médiaplatformok meghatározó szerepet játszanak még akkor is, ha a globalizáció ellenére a hozzáférés lehetőségei vagy a populáris kultúra egyéb összetevői országonként vagy regionális szinten komoly eltéréseket mutatnak. A kötet szerzői ebben a témakörben például olyan kérdésekre keresik a válaszokat, hogy miért népszerű a koreai K-pop, milyen hatása van az e-sportoknak néhány ázsiai ország gazdaságára, hogyan befolyásolják a hazafias tematikájú filmek az indiai vagy a kínai nemzet önképét, vagy miként jelenik meg a feminizmus a kortárs kínai költészetben. A könyv a 2022. április 30-án megtartott, Média és populáris kultúra Ázsiában című konferencia előadásaihoz kapcsolódó tanulmányokat tartalmazza. A fórumot a PPKE BTK Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoport és az ELKH BTK Néprajztudományi Intézet a Magyar Nemzeti Bank és az ELKH Bölcsészettudományi Kutatóközpont támogatásával rendezte azzal a céllal, hogy az ázsiai média és a populáris kultúra főbb jellemzőinek és társadalmi jelentőségének feltárásával elősegítse az ide tartozó tevékenységek és médiumok hátterének, illetve a világra gyakorolt hatásainak megismerését.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Online ár: 3 890 Ft

A termék megvásárlásával

389 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Kiadó typotex elektronikus kiadó kft.
Kiadás éve2024
NyelvMAGYAR
Belelapozás pdf
Formátum PDF
ISBN9789634932772
Árukód2778544 / 8152342

Elérhető még:

Könyv

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Online ár: 3 890 Ft

A termék megvásárlásával

389 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power