Márton-Koczó Ildikó

Az 50 legjobb magyar üzleti döntés - És 15 a legrosszabbak közül

alinea kiadó  | 2013  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  304 oldal

Cégeladás és -visszavásárlás, terjeszkedés, életben maradás, profiltisztítás és -bővítés, egy jó ötlet piacra dobása többek között ilyen és hasonló stratégiai témákat érintő üzleti döntéseket mutat be a kötet. Mindezeket magyar vállalatok és vállalkozások esetein keresztül teszi úgy, hogy az egyes esetek szubjektív tanulságaira is fény derül. A szerző célja, hogy maguk a sztorik ösztönözzék, a bennük lévő analógia pedig segítse elő a mostani és a jövendő menedzserek jobb döntéshozatalát. Sőt a történeteket olvasva ők is fogalmazzák meg saját, szubjektív tanulságaikat. Ugyanis Az 50 legjobb magyar üzleti döntés és 15 a legrosszabbak közül olyan komoly üzleti sikereket, illetve kudarcélményeket mutat be, amelyek időponttól és iparágtól függetlenül tanulságosak és üzenetértékűek lehetnek másoknak is. "A döntéselmélettel foglalkozó könyvek nem feltétlenül könnyed olvasmányok, az 50 jó és 15 rossz magyar üzleti döntést bemutató könyv szerzője, Márton-Koczó Ildikó azonban olvasmányos, könnyen befogadható kötetet írt. Az esetek, legyen szó jó vagy rossz döntésekről, úgy vélem minden nyitott gondolkodású olvasó számára tanulságosak és inspirálók lesznek." -(Király Béla, a Menedzsment Fórum lapigazgatója) "Márton-Koczó Ildikó könyvét mindazoknak ajánlom, akik a vezetés elméletének elsajátítása mellett annak gyakorlatából is tanulni kívánnak. Egy valós cég, egy valós helyzet sikereiből sokszor legalább annyit fejlődünk, mint tucatnyi elméletből. Ugyanúgy vonatkozik ez a rossz döntések következményeire is. Ha a tanulságokat és a tapasztalást tekintjük a legfontosabbnak, már nem is az számít, hogy a döntés jó volt-e vagy rossz: meghozatott, hogy haladhassunk." - (Szabó György, a Menedzserek Országos Szövetségének elnöke, a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgatója) "Ma a világon rendkívül fontos szerepet tulajdonítanak az anyagi, az emberi (szellemi) tőkének, pedig az igazi sikertörténetekben komoly figyelmet kap a társadalmi tőke az emberi közösségekben, a kapcsolati hálóban felhalmozódó bizalom, együttműködési hajlam, társadalmi kohézió. Márton-Koczó Ildikó épp ennek a három tőkének a viszonyáról mutat be jó és rossz példákat ebben a kötetében." - (Vizi E. Szilveszter, a Magyar Tudományos Akadémia volt elnöke)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 227 Ft

A termék megvásárlásával

422 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó alinea kiadó
Kiadás éve2013
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:304
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly420 gr
ISBN9786155303012
Árukód2234071 / 1088761

Vásárlói értékelések, vélemények

Kovács Klára Éva
2013. 02. 10.

A könyvet megvettem és nem bántam meg, olyan történeteket ismertem meg cégekről amiket nem is gondoltam! Olyan történetek ezek, amelyek még a nagy, gazdag cégeket is közelre hozzák, szinte emberiek lesznek.

Veronika
2013. 05. 02.

Cégeladás és -visszavásárlás, terjeszkedés, életben maradás, profiltisztítás és -bővítés, egy jó ötlet piacra dobása többek között ilyen és hasonló stratégiai témákat érintő üzleti döntéseket mutat be a kötet. Mindezeket magyar vállalatok és vállalkozások esetein keresztül teszi úgy, hogy az egyes esetek szubjektív tanulságaira is fény derül. A szerző célja, hogy maguk a sztorik ösztönözzék, a bennük lévő analógia pedig segítse elő a mostani és a jövendő menedzserek jobb döntéshozatalát. Sőt a történeteket olvasva ők is fogalmazzák meg saját, szubjektív tanulságaikat. Ugyanis Az 50 legjobb magyar üzleti döntés és 15 a legrosszabbak közül olyan komoly üzleti sikereket, illetve kudarcélményeket mutat be, amelyek időponttól és iparágtól függetlenül tanulságosak és üzenetértékűek lehetnek másoknak is.


Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 227 Ft

A termék megvásárlásával

422 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa