Klestenitz Tibor  |  Sz. Nagy Gábor

Médiatörténeti tanulmányok 2014

MÉDIATUDOMÁNYI KÖNYVEK

hun-ren bölcsészettud. kutatóközp.  | 2016  | MAGYAR nyelvű  | KARTONÁLT RAGASZTÓKÖTÉS VISSZAHAJLÓ FÜLLEL  |  276 oldal

A Magyar Tudományos Akadémia Bölcsészettudományi Kutatóközpontja 2012-ben hozta létre Médiatörténeti Kutatócsoportját. Ennek célja összhangban az Akadémia általános irányelveivel az, hogy meghaladja a korábbi merev tudományterületi elkülönülést, és interdiszciplináris
keretek között vizsgálja meg a 1920. századi magyar médiatörténet
egyes kérdéseit. A csoport munkájában részt vevő kutatók a saját szakterületükön gyűjtött tapasztalatokat felhasználva szeretnék újabb nézőpontokkal gazdagítani a hazai médiatörténet-írást, és arra törekednek, hogy más tudományterületek művelőinek figyelmét is a témában rejlő, esetenként még kiaknázatlan lehetőségek felé irányítsák.
Jelen kötet a kutatócsoport 2014-es munkájának eredményeiből kínál válogatást. Az itt olvasható kilenc tanulmány a magyar sajtótörténet, a sajtó és a társadalom kapcsolatrendszerének különböző vetületeit vizsgálja az 1840 és 1945 közötti időszakból.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 185 Ft

A termék megvásárlásával

218 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó hun-ren bölcsészettud. kutatóközp.
Kiadás éve2016
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:276
BorítóKARTONÁLT RAGASZTÓKÖTÉS VISSZAHAJLÓ FÜLLEL
Súly630 gr
Sorozat MÉDIATUDOMÁNYI KÖNYVEK
ISBN9789634160182
Árukód2667403 / 1154219

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 185 Ft

A termék megvásárlásával

218 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa