A hat új üzleti szabály - Valódi értékteremtés a változó világban
pallas athéné könyvkiadó kft. | 2021 | MAGYAR nyelvű | FÜLES, KARTONÁLT | 218 oldal
tapasztaljuk. A vállalatok életét új törvényszerűségek vezérlik, értéküket például egyre inkább a hírnév, a bizalom és más megfoghatatlan tényezők határozzák meg, belátva, hogy a vállalati felelősség meghatározása
az üzleti szféra határain messze túlmutat.
Vállalati szinten vajon mi lehet a konkrét célunk most, amikor a "növekedés maximalizálásának" gazdasági
paradigmája már nem működik, és milyen szerep hárul a vezetőkre? Melyek a paradigmaváltás gyakorlati
szintű megvalósításának legfontosabb eszközei?
A változások megértéséhez az új, "láthatatlan" üzleti vezérelvek felismerése jelenti a kiindulópontot, ezek
hordozzák a valódi értékteremtés és a fenntartható jövő kulcsát. Judy Samuelson, az Aspen Institute alelnöke
kötetében a 6 legfontosabb szabályra hívja fel a figyelmet, amelyekkel a vállalatok felszabadulhatnak a gazdasági teljesítmény nyomása alól, és amelyekkel aktívabb szerepet játszhatnak a társadalmi előrehaladás szolgálatában.
A termék megvásárlásával
332 pontot szerezhet
Személyes átvétel 1-3 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 1-3 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
| Kiadó | pallas athéné könyvkiadó kft. |
|---|---|
| Kiadás éve | 2021 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 218 |
| Borító | FÜLES, KARTONÁLT |
| Súly | 376 gr |
| Fordító | Dancsecsné Martonicz Szilvia |
| ISBN | 9789635730483 |
| Árukód | 2748866 / 1200355 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!









































