A hat új üzleti szabály - Valódi értékteremtés a változó világban
pallas athéné könyvkiadó kft. | 2021 | MAGYAR nyelvű | FÜLES, KARTONÁLT | 218 oldal
tapasztaljuk. A vállalatok életét új törvényszerűségek vezérlik, értéküket például egyre inkább a hírnév, a bizalom és más megfoghatatlan tényezők határozzák meg, belátva, hogy a vállalati felelősség meghatározása
az üzleti szféra határain messze túlmutat.
Vállalati szinten vajon mi lehet a konkrét célunk most, amikor a "növekedés maximalizálásának" gazdasági
paradigmája már nem működik, és milyen szerep hárul a vezetőkre? Melyek a paradigmaváltás gyakorlati
szintű megvalósításának legfontosabb eszközei?
A változások megértéséhez az új, "láthatatlan" üzleti vezérelvek felismerése jelenti a kiindulópontot, ezek
hordozzák a valódi értékteremtés és a fenntartható jövő kulcsát. Judy Samuelson, az Aspen Institute alelnöke
kötetében a 6 legfontosabb szabályra hívja fel a figyelmet, amelyekkel a vállalatok felszabadulhatnak a gazdasági teljesítmény nyomása alól, és amelyekkel aktívabb szerepet játszhatnak a társadalmi előrehaladás szolgálatában.
A termék megvásárlásával
332 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-5 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-5 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | pallas athéné könyvkiadó kft. |
---|---|
Kiadás éve | 2021 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 218 |
Borító | FÜLES, KARTONÁLT |
Súly | 376 gr |
Fordító | Dancsecsné Martonicz Szilvia |
ISBN | 9789635730483 |
Árukód | 2748866 / 1200355 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
332 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-5 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-5 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes