Jay C. Levinson

A gerillamarketing - Az üzleti siker kézikönyve

HASZON KÖNYVEK

haszon lapkiadó kft  | 2005  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  222 oldal

A marketing nem a tépelődés, világa. A marketing a cselekvés világa. Es most kell cselekednie — ha Ön nem csupán néző, hanem valódi gerilla. A leghatékonyabb marketing - haladó és kezdő vállalkozóknak. Minden kontinensen meghódította az olvasókat a Gerilla marketing. Szerzője, Jay Conrad Levinson maga is sikerrel alkalmazta a hatékony módszereket. Könyvét eddig 41 nyelvre fordították le, és 14 millió példányt adtak el belőle világszerte. Vállalkozóknak, marketingeseknek egyaránt nélkülözhetetlen olvasmány: érthetően, szemléletesen mutatja be a valódi üzleti sikerhez vezető utat.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 790 Ft

A termék megvásárlásával

379 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó haszon lapkiadó kft
Kiadás éve2005
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:222
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly300 gr
Sorozat HASZON KÖNYVEK
FordítóDohy Gábor
FordítóKoperveisz Ágnes
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789632190884
Árukód2123085 / 1064365

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 790 Ft

A termék megvásárlásával

379 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat