Hoffmann Márta  |  Kozák Ákos  |  Veres Zoltán

Bevezetés a piackutatásba

akadémiai kiadó zrt.  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  512 oldal

A régi nagy marketingmesében a piackutatás amolyan szegénylegény. Gondolatvilága enyhén vagy teljesen kopottas, szürke eminenciás csuhát visel, mindig a nagy arc(ulat)ú marketing királylány árnyékában jár, anyja a mostohája, kocka a feje és "módszertani" nyelven beszél. Mindig másokat szolgál, teszi azt, amit a marketing szerint kell és közben gyönyörűséges "folyamati" elszigeteltségben él. Az új mesében a szegénylegény már inkább "szerénylegény", aki természetes és elengedhetetlen része a marketingfolyamatoknak, aki stratégiai irányokat gyárt, aki nemet mond a kicsinyes problémákra és aki mer nagyban gondolkodni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 850 Ft

A termék megvásárlásával

285 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:512
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly1060 gr
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789630582926
Árukód2097083 / 1013401

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 850 Ft

A termék megvásárlásával

285 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Tesz-vesz aloldalTesz-vesz aloldal