Hartai László  |  Muhi Klára

Mozgókép és médiaismeret 2.

korona kiadó kft.  | 2006  | MAGYAR nyelvű  | FŰZVE  |  252 oldal

Akik látják az írást, akik zajosan lapozzák a gazdagon illusztrált könyveket, akik a fekete és a piros tintával készült képek és szavak birtokában vannak - ők vezetnek bennünket, ők irányítanak minket, ők mutatják a követendő utat. (Ismeretlen írnok, 16. sz.) Ma - először a történelemben - a történeteket nem a szülő, az iskola, a törzs, az egyház, még csak nem is az adott ország, vagy nyelv találja ki, hanem globális kereskedelmi vállalkozások. A gyerekek olyan közegben nőnek fel, amelyiket nem a szülők és a közösség értékvilága, hanem a globális marketingstratégia kívánalmai határoznak meg. (George Gerbner, a médiaszocíológia professzora 1986) A populáris kultúra a városi kisember tapasztalataira és értékszemléletére építi fel a mondanivalóját. Az utca embere a mindennapi ember megtestesítője és egyben referenciája a társadalmi rendnek. Az ő érdekének ízlésének, látásmódjának a megformálása a cél a tévében, ahol egyensúlyt kell képezni a káosz és a rendőrállam között. (Todd Gitlin; médiaszociológus 1985)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 556 Ft

A termék megvásárlásával

155 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó korona kiadó kft.
Kiadás éve2006
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:252
BorítóFŰZVE
Súly450 gr
FormátumA N 20 202 X 226
ISBN9789639376618
Árukód2121784 / 1050533

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 556 Ft

A termék megvásárlásával

155 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!