A Z generáció médiahasználata - Jelenségek, hatások, kockázatok
libri könyvkiadó kft. | 2022 | MAGYAR nyelvű | FÜLES, KARTONÁLT | 356 oldal
Monitorok és kütyük között élünk, az elektronikus tömegmédia hétköznapjaink szerves részévé vált. A fiatalok okostelefonnal a kezükben szocializálódnak, a szórakozás, a tanulás, a tájékozódás nagy része átkerült az online térbe. Egyre inkább a digitális világ határozza meg, mit gondolunk a világról és önmagunkról.
Meg kell ijednünk ettől?
Mivel töltik a tinédzserek az idejük túlnyomó részét, és milyen hatással lesz ez rájuk?
Meg tudjuk jósolni, mit hoz a jövő, s merre haladunk?
Guld Ádám médiakutató könyvében világos és letisztult válaszokat ad ezekre a kérdésekre, ahogy az alapfogalmaktól a legújabb médiatrendekig sorra veszi a digitális világ jelenségeit. Segít megérteni a fiatalok médiahasználati gyakorlatait és szokásait, de arra is rávilágít, hogy a Z generáció igazi trendszetter nemzedék, ugyanis a náluk megfigyelt mintázatok egy-két éven belül általános szokásokká válnak. Elmondhatjuk tehát, hogy a Z generáció ismerete kulcs a jövő megértéséhez.
DR. GULD ÁDÁM médiakutató, kommunikációs szakember, tanácsadó, egyetemi docens. Kutatási területe a kortárs médiakultúra, ezen belül több mint tíz éve foglalkozik generációs kommunikációval és a médiában megszerezhető ismertség jelenségével. Két önálló kötete és számos tanulmánya jelent meg, rendszeresen szerepel szakértőként a hazai médiumokban.
A termék megvásárlásával
408 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | libri könyvkiadó kft. |
---|---|
Kiadás éve | 2022 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 356 |
Borító | FÜLES, KARTONÁLT |
Súly | 352 gr |
Illusztráció | GRAFIKONOK |
ISBN | 9789636040314 |
Árukód | 2759056 / 1207866 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
408 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes