Gaál Béla

Közösségi marketing az agrárgazdaságban

mezőgazda lap- és könyvkiadó kft.  | 1995  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  134 oldal

A régebbi idők alapkérdése volt az agrárkereskedelemben a három "m": a mit, mennyit, mennyiért. A piaci verseny erősödése tovább bővítette a megválaszolandókat, így előtérbe kerültek: a hogyan, a hol és a milyen kérdések is. Az Európai Unióhoz történő kapcsolódásunk egyik kulcsfontosságú követelménye az élelmiszer-gazdasági harmonizáció megteremtése, ezzel összefüggésben a piaci tevékenység színvonalának emelése, a közösségi marketing adaptálása. Dr. Gaál Béla ebben a könyvében - nemzeti és nemzetközi kapcsolatok tapasztalataira alapozva - új válaszokat keres az időszerű agrármarketing problémákra.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 368 Ft

A termék megvásárlásával

136 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó mezőgazda lap- és könyvkiadó kft.
Kiadás éve1995
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:134
BorítóPUHATÁBLÁS
Súly234 gr
Illusztráció16 ÁBRA
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789638439529
Árukód2096097 / 1121208

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 368 Ft

A termék megvásárlásával

136 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Márquez: Találkozunk augusztusbanMárquez: Találkozunk augusztusban