Gaál Béla  |  Párdányi Miklós

Bormarketing - A magyar borok marketingje

alfadat-press nyomdaipari kft  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  364 oldal

Az elmúlt évtizedben a magyar bor hírneve, piaci pozícionáltsága sajnálatos módon csökkent, a marketingszemlélet és marketingeszközök hiánya, a nem versenyképes minőség, valamint a nemzetközi piacon előretörő új konkurencia is egyre érezhetőbb lemaradást okoz a magyar szőlő és borágazatnak. Néhány év, s a magyar bornak nemcsak a külpiacon, hanem saját hazájában is meg kell küzdenie a vásárlók kegyeiért. Ez a könyv számos új hazai és külföldi elméleti és gyakorlati ismeretanyag átadásával, a különböző marketing eszközök stratégiai és operatív felhasználásának ismertetésével kívánja a magyar bor bel- és külpiaci marketing tevékenységének erősítését elősegíteni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 425 Ft

A termék megvásárlásával

142 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó alfadat-press nyomdaipari kft
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:364
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly460 gr
ISBN9789638103604
Árukód2095141 / 1012423

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 425 Ft

A termék megvásárlásával

142 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Carley Fortune: Várlak a tónálCarley Fortune: Várlak a tónál