Csomagolásmenedzsment
kossuth kiadó zrt | 2019 | MAGYAR nyelvű | KEMÉNYTÁBLA | 302 oldal
Elmagyarázza a csomagolás növekvő jelentőségét napjainkban, ismerteti kapcsolódási pontjait a vállalati területekkel, megmutatja, milyen lényeges része az identitásnak, a márkának és a termékpolitikának. Megtudhatjuk, hogyan lehet segítségével kommunikálni, és kitér kereskedelmi és eladóhelyi jelentőségére is. Átfogó ismereteket ad a csomagolástervezés és -menedzselés folyamatáról, az ötlettől a tervezésen át a piacravezetésig. Ezután a csomagolást magát veszi górcső alá, először elemzi a szerkezeti elemeit, bemutatja hogyan kell a holisztikusan értelmezett csomagolásdizájnt, az érzékszervi elemeket - a formát és színt - úgy kialakítani, hogy a fogyasztót hatékonyan megszólítsa. Végül a csomagoláscímkét és annak elemeit ismerteti, elemezve, hogy azok hogyan tájékoztatják és befolyásolják a grafikus, a textuális és a márkaelemek segítségével a fogyasztói döntést.
A termék megvásárlásával
664 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | kossuth kiadó zrt |
---|---|
Kiadás éve | 2019 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 302 |
Borító | KEMÉNYTÁBLA |
Súly | 776 gr |
Illusztráció | KÉPEKKEL |
ISBN | 9789630993074 |
Árukód | 2723149 / 1181591 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
664 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes