Des Freedman

A médiapolitika mint közpolitika

KOMMUNIKÁCIÓPOLITIKA MÉDIASZABÁLYOZÁS

gondolat kiadói kör kft.  | 2012  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  248 oldal

A kötet kritikus áttekintést nyújt a médiapolitika dinamikájáról az angolszász országokban, és összefoglalja a médiával kapcsolatos legfontosabb mai vitákat. Bár megannyi politikus büszkélkedik a médiarendszere nyitottságával és pluralizmusával, a kötet egyik fő tézise, hogy a piaci elvek korlátozatlan érvényesülése túltelíti a médiapolitika szabályozási környezetét, és torzítja a demokratikus médiapolitika fejlődését és alkalmazását. A politikusokkal, szabályozási szakemberekkel, tanácsadókkal, lobbistákkal és kampánymenedzserekkel készített több tucatnyi interjú alapján a szerző áttekinti, miként járultak hozzá kormányok, köztisztviselők és médiavállalkozások azoknak a szabályoknak a kidolgozásához, amelyek többek között a média tulajdonviszonyait, a tartalmi megfontolásokat, a közszolgáltatást, a digitális televíziózást, a szerzői jogi problémák kezelését és a média mint iparág keretfeltételeit megadó kereskedelmi megállapodásokat érintik.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 265 Ft

A termék megvásárlásával

426 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó gondolat kiadói kör kft.
Kiadás éve2012
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:248
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly480 gr
Sorozat KOMMUNIKÁCIÓPOLITIKA MÉDIASZABÁLYOZÁS
FordítóKallay Nóra
FordítóRohonyi András
ISBN9789636933654
Árukód2226421 / 1080833

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 265 Ft

A termék megvásárlásával

426 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya