Hogyan nőnek a márkák - Amiről a marketingszakemberek nem tudnak
firehouse reklámügynökség kft. | 2021 | MAGYAR nyelvű | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS | 227 oldal
Byron Sharp profeszor, az ausztráliai Ehrenberg-Bass Intézet igazgatója a tényalapú marketing (evidence-based marketing) fogalmának bevezetésével és annak tudományos módszerével a piaci növekedés eddig hatékonynak hitt mozgatórúgóit és szolgaian követett tévképzeteit vizsgálja felül.
A vásárlói magatartás statisztikai tényeit véve alapul Sharp határozottan cáfolja többek között a márkák tartalmi megkülönböztetésének fontosságát; a szegmentáció és a targetálás szerepét; a fogyasztók érzelmi alapú elköteleződését; továbbá a reklám, az árpromóciók és a hűségprogramok hatékonynak képzelt működési mechanizmusait.
Az Ehrenberg-Bass Intézet munkatársaival végzett többéves kutatómunka eredményeit felhasználva Sharp újradefiniálja az eredményes marketing irányelveit. Elméleti megállapításai számos gyakorlati tudnivalót is kínálnak a hosszú távú növekedés és a márkáik iránt elkötelezett döntéshozók és szakemberek számára.
A megjelenését követően kultikussá, majd rövid időn belül klasszikussá vált Hogyan nőnek a márkák igazi marketingszakmai és reklámtörténeti mérföldkő. Kezdő és gyakorló szakmabelieknek nélkülözhetetlen; kíváncsi laikusok számára pedig érdekes és szórakoztató olvasmány."
A termék megvásárlásával
655 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | firehouse reklámügynökség kft. |
---|---|
Kiadás éve | 2021 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 227 |
Borító | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS |
Súly | 562 gr |
Sorozat | REKLÁMTÖRTÉNET KÖNYVEK |
Illusztráció | ÁBRÁK |
Fordító | Debreceni János |
ISBN | 9786158107921 |
Árukód | 2755565 / 1205352 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
655 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes