Buzás Norbert  |  Piskóti István  |  Vágási Mária

Innovációmarketing

akadémiai kiadó zrt.  | 2006  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  378 oldal

A marketing és az innováció elválaszthatatlan, egymást kiegészítő fogalmak, közös tőről, az alkalmazkodó változtatás igényéből származnak. E könyvben összeötvözve, mint „innovációmarketing" jelenik meg mindaz a tevékenység, amely elősegíti a piaci bizonytalanságból eredő kockázatok mérséklését, az innovációs produktumok piaci sikerét, a szervezetek innovációs céljainak elérését. A kiváló szakemberek példás együttműködésének gyümölcseként létrejött könyv a felsőoktatásban oktatók és kutatók számára különösen hasznos, a hazai szakirodalomban hiányzó korszerű ismereteket és ezeket megvalósító, meggyőző esetbemutatásokat tartalmaz, így az innovációmarketinget tanuló hallgatóknak (MSc, PhD) is nélkülözhetetlen tananyaga lesz.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 467 Ft

A termék megvásárlásával

346 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2006
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:378
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly710 gr
IllusztrációÁBRÁKKAL
ISBN9789630583961
Árukód2097029 / 1013367

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 467 Ft

A termék megvásárlásával

346 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!