Vált(ak)ozó olvasatok Johann Friedrich Herbart pedagógiájának hazai recepciójában
gondolat kiadói kör kft. | 2016 | MAGYAR nyelvű | KARTONÁLT | 288 oldal
Érdekes azonban ezen túlemelkedni, s megvizsgálni, hogy ki felelôs ezekért az elvekért? Vajon (melyik korban és) mi motiválhatott bárkit is arra, hogy kidolgozzon egy olyan pedagógiai koncepciót, amiben megengedhető akár a testi fenyítés is?
Fellapozva különböző korok pedagógiai tankönyveit, folyóiratait, Herbart nevével találkozunk. Ha pedig tovább nyomozunk, sajnos leginkább azzal szembesülünk, hogy hazánkban csak kevés kutató foglalkozott alaposabban pedagógiai gondolataival. Miképp lehetséges tehát az, hogy úgy vált dominánssá, az iskolai gyakorlatban kitörölhetetlenné egy 19. századi pedagógus elképzelése, hogy munkásságáról, pedagógiai gondolatainak összetettségéről meglehetősen kevés tudásunk van?
A könyv hiánypótló vállalkozás. A szerző megkísérli megérteni Herbart jelentőségét, s ismertetni azokat a motivációkat, melyek az újabb értelmezési rétegek kialakulásához járultak hozzá.
A termék megvásárlásával
280 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | gondolat kiadói kör kft. |
---|---|
Kiadás éve | 2016 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 288 |
Borító | KARTONÁLT |
Súly | 336 gr |
ISBN | 9789636937195 |
Árukód | 2693731 / 1163390 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
280 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes