Bernard Girard

A menedzsment forradalma: A Google-modell

EDITION 2.0

typotex elektronikus kiadó kft.  | 2010  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  248 oldal

Libri Antikvárium
A Google vállalatvezetési gyakorlatát ez a könyv a világon elsőként tárja fel. Hatását mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az amerikai kiadást az Amazon olvasói egyöntetűen csillagos ötösre értékelték. Összefoglalót kapunk azokról a szokatlan, forradalmian újnak tekinthető aspektusokról, ahogy a céget alapították, ahogy a gyors vállalatfejlődést kezelték és kezelik, ahogy a pénzügyi válságra reagáltak. Új típusú munkaszervezés, új munkaerő-toborzás, új marketingeszközök az alapjai az új technológiának, amelyben a közönség, az internetezők kritikája, a nyitottság és az önkontroll egyképp szerepet játszik. A 20. század vállalatvezetési mintáját a Ford T-modelljének futószalagon való gyártása forradalmasította. A 21. század életképes vállalatainak pedig nem árt alaposan szemügyre venni a Google-modellt.

A szerző a könyv második kiadását jelentős mértékben aktualizálta, tekintettel arra, hogy a piac gyorsan változik, hogy olyan új szereplők jelentek meg, mint a Facebook, és hogy maga a Google is erőteljesen reagál minden újdonságra. A könyvet egy olyan fogalmi rendszer is gazdagítja, amely a Google ikonná vált 12 vállalatvezetési módszerén alapul, és amely minden típusú gazdasági társulatnál alkalmazható.

Bernard Girard vállalatvezetési tanácsadó, rádiókommentátor és szakelőadó.
Több könyvet írt a menedzsmentről, történetéről (Histoire des théories du management en France) és vállalaton belüli működtetéséről (Des journaux plein les mains, histoire des NMPP; Votre entreprise es passée aux 35 heures, et maintenant?), számos cikket publikált a szervezésről, a munkaszerződésről és a vállalati teljesítményre gyakorolt hatásukról.

Minthogy meggyőződése, hogy a szervezeti változások a jövőben csak az informatika révén valósíthatók meg, több mint húsz éve figyelmes, egyben kritikus megfigyelője az új technológiáknak. Egyike volt azoknak, akik már a nyolcvanas évek elején kétségbe vonták az új technológiákról szóló egyértelműen optimista beszédet (figyelmezető írása: Et si la productivité n'était pas au rendez-vous?", (Afcet, 1982).

Több tanulmányt írt az emberi erőforrások kezelésére és a vállalat modernizálására szolgáló szoftverekről, francia nyelvterületen ő végezte az első kiterjedt vizsgálatot az internetről (CAPA, 1995). Ebbéli minőségeiben elemzi 2000 óta a Google vállalatot minden lehetséges szempontból, ami teszi lehetővé számára, hogy megfejtse egy olyan vállalat működését szervezési és vezetési szempontból, amelynek sikerét az hozta meg, hogy egyesíteni tudta a technológiai és szervezeti előnyöket.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 950 Ft

A termék megvásárlásával

95 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:16 x 23 cm
Kiadó typotex elektronikus kiadó kft.
Kiadás éve2010
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:248
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Sorozat EDITION 2.0
FordítóKazanlár Szilvia
FordítóMihancsik Zsófia
ISBN9789632791517
Árukód6344442 / 5343614

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 950 Ft

A termék megvásárlásával

95 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Steve Berry: A Medici-hagyatékSteve Berry: A Medici-hagyaték