Marketingelmélet a gyakorlatban

A marketingsorozat tizenhatodik tagjaként megjelenő tanulmánykötetet a szerzők Tomcsányi Pál professzornak, a Magyar Tudományos Akadémia tagjának ajánlják, születésének 80. évfordulója alkalmából. Tomcsányi akadémikus neve Magyarországon egyet jelent a marketing tudományos igényességű művelésével. Aki az amerikaiaknak Philip Kotler, a németeknek... bővebben
Utolsó ismert ár:
4 539 Ft

A termék nincs raktáron, azonban Könyvkereső csoportunk igény esetén megkezdi felkutatását, melynek eredményéről értesítést küldünk. Bármely változás esetén Ön a friss információk birtokában dönthet megrendelése véglegesítéséről.

Igénylés leadása
Olvasói értékelések
Nincs értékelés
Írjon saját értékelést, és ossza meg véleményét a többi vásárlóval!



Események

H K Sz Cs P Sz V
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2