Barakonyi Károly  |  Borgulya Istvánné Vető Ágnes Ágota

Vállalati kultúra - Stratégiaalkotás III.

nemzedékek tudása tankönyvkiadó  | 2004  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  244 oldal

A Stratégiaalkotás sorozat harmadik kötete az I. Stratégiai tervezés és a 11. Stratégiai menedzsment után a vállalati kultúrát mint a stratégiaalkotás meghatározó tényezőjét, a stratégiai menedzsment egyik pillérét veszi nagyító alá. A globalizált világban a vállalati működés egyre inkább nemzetközivé válik - fokozottabban érvényesül ez a hatás az Európai Unióban tevékenykedő vállalkozások esetében. A nemzeti kultúrák, az eltérő hátterű szervezeti kultúrák ismerete a sikeres üzlethez két szempontból mindenképpen nélkülözhetetlenné válik. Egyrészt, az a vállalat, amelyik nem képes stratégiáját összhangba hozni szervezeti kultúrájával, kevés sikerre számíthat a megvalósítás terén. Másrészt, az a cég, amelyik külföldi partnerekkel kerül üzleti kapcsolatba vagy külföldön vállalkozik, az idegen országok kultúrájának megértése és helyes kezelése nélkül eleve versenyhátrányba kerül. A könyv megismertet a vállalati kultúra alapkérdéseivel, tipizálásával, az egyes nemzetcsoportok kulturális sajátosságaival, a vállalati kultúra megismerésének, megváltoztatásának elvi és módszertani kérdéseivel. A mondanivalót számos példa, esetleírás illusztrálja, beleértve a szerzők felméréseinek, elemzéseinek bemutatását is. Borgulya Istvánné a szegedi József Attila Tudományegyetemen szerzett bölcsészdiplomát, majd elvégezte a European Association of Distance Teaching Universities, Heerlen Európa Tanulmányok szakát. A Pécsi Tudományegyetem oktatója, a Közgazdaság-tudományi Kar Üzleti Kommunikáció és Idegennyelvi Tanszékének vezetője. A közgazdaság-tudomány kandidátusa, habilitált docens, Jean Monnet titleholder. Szakterülete: a kultúra, a szervezeti kultúra és az üzleti kommunikáció összefüggései, hazai és európai sajátosságai. E területen több kutatási projekt vezetője, könyv, könyvfejezet és számos tanulmány szerzője. Az lACCM, az ENCoDe és a SIETAR nemzetközi szakmai szervezetek tagja. Barakonyi Károly okleveles villamosmérnök, gazdasági mérnök, a közgazdaság-tudomány doktora. A Pécsi Tudományegyetem egyetemi tanára, Széchenyi Professzori Ösztöndíjas, Szent-Györgyi Albert-díjas, Jean Monnet titleholder. Kutatási területe: a stratégiai menedzsment, a stratégiai döntések, a vállalati kultúra, a felsőoktatás menedzsmentje. Soros- és Fulbright-ösztöndíjjal két évig vendégprofesszor a Wharton Schoolon (U. of Pennsylvania), British Council Ösztöndíjas, B.A.T. professzor.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 755 Ft

A termék megvásárlásával

275 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó nemzedékek tudása tankönyvkiadó
Kiadás éve2004
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:244
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly420 gr
ISBN9789631945799
Árukód2197505 / 1050037

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 755 Ft

A termék megvásárlásával

275 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!