by World Branding Committee (Author) Hiro Minamiyama (Editor)

World Branding Concept, Strategy, and Design

gingko press  | 2007  | papír / puha kötés  |  295 oldal

Libri Antikvárium
This bold and innovative new book examines the phenomenon of branding as corporate strategy. With an introductory essay on the role and philosophy of branding on the international stage, World Branding provides a step-by-step approach for the reader, breaking down the various examples by the elements that make up a brand and familiarizing one with contemporary terms and notions of identity. Through a series of case studies, World Branding illuminates prominent companies, institutions, organizations and governmental bodies, which exemplify successful brand strategies. In depth and beautifully illustrated, this book is a must for any design or corporate library. Case studies include: Adobe, Audi, The British Library, A Coherent National Brand for Denmark, The Netherlands Ministry of Defence and Scandinavian Airlines.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 5 900 Ft

A termék megvásárlásával

590 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó gingko press
Kiadás éve2007
Oldalak száma:295
Súly1899 gr
ISBN2399981320817
ÁrukódSL#2111961571
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 5 900 Ft

A termék megvásárlásával

590 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Steve Berry: A Medici-hagyatékSteve Berry: A Medici-hagyaték