Üzleti kommunikáció I. (Kommunikáció - elmélet és gyakorlat) (Emberi Erőforrások Fejlesztése Alapítvány)

gödöllő  | 1993  | pamphlet / füzet  |  66 oldal

Libri Antikvárium
Ma már szerencsére egyre több olyan kiadvány található a könyvesboltok polcain, amelyek az üzleti kommunikáció számos részterületével (tárgyalástechnika, eladástechnika, termékbemutatók stb.) foglalkoznak. Ezek a könyvek többnyire kitűnő külföldi munkák fordításai, így a hazai viszonyokra csak részben alkalmazhatók. Nincs forgalomban olyan az üzleti élet mindennapos gyakorlatában állandóan felmerülő kommunikációs faladatokat ismertető kiadvány, amelyet kézikönyv gyanánt használhatnának az üzleti életben még járatlan, gyakorlatlan, kezdő vállalkozók, üzletkötők. Végül, nem utolsó szempont az sem, hogy az igazán jó szakkönyvek, amelyek kézikönyvként is használhatók lennének, ma már csak igen borsos áron kerülnek forgalomba. Ezekben a füzetekben a szerzők saját kutatásaik és tapasztalataik alapján megpróbálják összefoglalni és a hazai körülményekre adaptálni az eddig megjelent szakirodalomból mindazt, amit egy menedzsernek tudnia kell a kommunikációról általában, a szavaknak a jelentésükön túli árnyalatairól, a testünk "beszédéről" és az üzleti kommunikáció kialakult szabályairól. Ismertetjük mindazt, ami egy tárgyalás sikeres lefolytatásához szükséges. Az olvasónak bemutatjuk azt is, hogyan kell nagy létszámú közönség számára megszervezni és levezetni egy sikeres termékbemutatót, s mi a titka az eredményes és érdekes előadásnak. Ha ön pedig valamilyen vállalkozásban dolgozik, mint vezető, megtudhatja, hogyan szervezzen meg és vezessen le egy értekezletet. Reméljük, hogy e három füzet hozzásegíti Önt mindazon készségek és fogások elsajátításához, amelyekre sikeres üzleti kapcsolataihoz az "üzleti" szakértelmen túl szüksége van. Néhányan Önök közül bizonyára rutinos tárgyalók, akiknél a hosszú gyakorlat során az említett készségek és fogások már kialakultak. Ez esetben szeretnénk a leírtakkal lehetőséget kínálni ahhoz, hogy értékelhessék, összegezhessék eddigi tapasztalataikat, s reméljük, néhány új fogást is találnak a következő oldalakon. TARTALOM BEVEZETÉS 2 1. A KOMMUNIKÁCIÓ ALAPJAI 4 1.1. A kommunikáció elemei, folyamata 4 1.2. A kommunikáció korlátai 7 1.3. A kommunikáció hatékonysága 10 1.4. A személyes tér és a távolság 16 1.5. Az aktív hallgatás 17 1.6. Tranzakció-analizis 24 2. A BESZÉD 30 2.1. A nyelv használata 30 2.2 Hogyan kérdezzünk 36 3. A NEM VERBÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ 44 3 .1. A nem verbális jelzések funkciói 47 3.2. A nem verbális kommunikáció főbb elemei 50 4. AZ ELSŐ LÉPÉSEK 55 4.1. Az image kialakítása 55 4.2. A benyomáskeltés 56 4.3. A megszólítás 61 4.4. A telefonbeszélgetés 63
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó gödöllő
Kiadás éve1993
Oldalak száma:66
Súly70 gr
ISBN0739000568738
ÁrukódSL#2107666277
Kötéspamphlet / füzet

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Illés Andrea: Bakancslista - Irány a Balaton!Illés Andrea: Bakancslista - Irány a Balaton!