Vágási Mária

Újtermék-marketing

nemzeti tankönyvkiadó  | 2001  | papír / puha kötés  |  234 oldal

Libri Antikvárium
Tantárgy: Közgazdasági és üzleti tudomány Évfolyam: Egyéb A tankönyvjegyzéken szerepel. Az újtermék-marketing tárgyát az új termékek és szolgáltatások tervezésével, tesztelésével és piaci bevezetésével összefüggő vállalati marketingtevékenységek, -módszerek, és -stratégiák képezik. A tankönyv a kockázatmenedzselő termékfejlesztési folyamatot mutatja be a nemzetközi gyakorlatról szóló sikerkutatások eredményei alapján kialakított módszertani megközelítésben. A marketingnek a termékfejlesztésben játszott szerepét három szinten elemzi. Bemutatja a termékfejlesztési folyamat különféle modelljeit, s a gazdag marketingmódszertant példákkal is illusztrálja. A tankönyvet a szerző elsősorban mérnökhallgatóknak, az ipari termék- és formatervező képzés és a termékmenedzser-képzés hallgatóinak szánja, ám feltételezi, hogy a marketing- és menedzsment-szakközgazdász hallgatók, illetve a gyakorlatban tevékenykedő szakemberek számára is újszerű megközelítést nyújt a piacorientált termékfejlesztési folyamatról.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 890 Ft

A termék megvásárlásával

189 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
saját képpel
Kiadó nemzeti tankönyvkiadó
Kiadás éve2001
Oldalak száma:234
Súly200 gr
ISBN0869000246913
ÁrukódSL#2107701856
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 890 Ft

A termék megvásárlásával

189 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Az Olvasás világnapjaAz Olvasás világnapja