Szponzorálás

nemzeti tankönyvkiadó  | 2000  | cérnafűzött, keménytáblás  |  236 oldal

Libri Antikvárium
Tantárgy: Közgazdasági Évfolyam: Egyéb A tankönyvjegyzéken szerepel. A gazdálkodó szervezetek kommunikációs tevékenységében mind fontosabb helyet foglal el a szponzorálás. A gazdasági folyamatok, a gazdaság és az államkassza helyzete, valamint a rekláméletben bekövetkezett változások folyamatosan növelik azok számát, akik a szponzorálásban látják problémáik egy részének megoldását. Világszerte egyre nagyobb figyelmet és pénzösszegeket fordítanak a szociális, kulturális területek szponzorálására, az oktatás, az egészségügy, a környezetvédelem, a tudományos kutatások támogatására. Hol helyezhető el a szponzorálási tevékenység a vállalati stratégiában? Csodaszer-e, vagy csak pénzpocsékolás?E kérdések, valamint az általánosan elfogadott definíciók hiánya, a témakör és a tevékenység nem egyértelmű megítélése indokolja jelen könyv létrejöttét, amely a külföldi szakirodalom és a hazai vélemények alapján elhelyezi ezt a marketingkommunikációs elemet a marketing eszközrendszerében.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó nemzeti tankönyvkiadó
Kiadás éve2000
Oldalak száma:236
Súly479 gr
ISBN2399972655942
ÁrukódSL#2110098574
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély