Stratégiai Management

 | 1991  | kemény kötés

Libri Antikvárium
TARTALOM Előszó 11 Stratégiai tervezés A stratégiai gondolkodás fejlődése 17 A tervezés lényege 17 Informális tervezés 20 Pénzügyi tervezés 22 Hosszú távú tervezés 26 A stratégiai tervezés környezeti feltételei 31 Összefoglalás 32 A stratégiai tervezés modellje 34 Bevezetés 34 Alapfogalmak 35 A stratégiai tervezés szintjei 42 A tervezési folyamat fázisai 50 A stratégiai tervezés folyamatrendszere 69 Összefoglalás 76 A stratégiai pozíció elemzése 77 A stratégiai tervezés építőkockái 77 A T/PE értékelése saját piacán 80 A divíziók stratégiai helyzetének elemzése 120 A vállalat stratégiai helyzetének elemzése 125 Összefoglalás 139 A tervezési rendszer létrehozása 141 Megvalósítási problémák a célok kitűzésénél 142 Stratégiai programozás 147 A költségvetés-készítés csapdái 148 A követő rendszer létrehozása 150 Nehézségek az ösztönzőrendszer kialakításánál 153 Összefoglalás 155 A testre szabott tervezési rendszer 157 Tervezés a vállalkozás szintjén 157 Tervezés vállalati szinten 163 A vezetői ösztönzőrendszer pontosítása 172 A tervezési rendszer továbbfejlesztése 174 Összefoglalás 180 Stratégiai management A stratégiai managment rendszere 193 Környezeti feltételek 193 A stratégiai management koncepciója 194 Az időtényező megváltozott szerepe 199 A tervezési rendszer szerepváltozása 214 Összefoglalás 223 Vállalati szervezet 225 Szervezet és stratégiai management 226 Szervezeti alaptípusok 226 Szervezetelméletek 236 A szervezet átalakítása 242 Összefoglalás 248 A stratégiai irányítás rendszere 250 A stratégiai irányítás tartalma 250 Az irányítórendszer beavatkozásai 255 Információs és kommunikációs rendszer 260 Információ, információfeldolgozás 261 Kommunikáció 263 Információs technológia 267 Összefoglalás 276 Érdekeltségi és ösztönzési rendszer 278 Érdekeltségi rendszer 379 Célok egysége a versenypozíció függvényében 281 A teljesítmények megítélése 283 A vállalkozás vezetője, tervezője 285 Összefoglalás 289 Vállalati kultúra 291 A kultúra fogalma 293 Vállalati kultúra 298 A vállalati kultúrák nemzeti sajátosságai 307 A vállalati kultúra feltérképezése, módosítása 315 Összefoglalás 329 Irodalomjegyzék 331
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - aláhúzásokkal
Kiadás éve1991
Súly1299 gr
ISBN2310013232205
ÁrukódSL#2112305496
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Ken Follett: StonehengeKen Follett: Stonehenge