Sportmarketing

bagolyvár könyvkiadó  | 2000  | papír / puha kötés  |  196 oldal

Libri Antikvárium
,,Just do it" - ,,Csak csináld" - szól a Nike jól ismert szlogenje. Ha egy sportoló így gondolkodik, nem baj. Legfeljebb nem fog megélni a sportból. Ma már ugyanis hazánkban, hasonlóan a kultúrához, erre a területre is egyre erőteljesebb ,,piacosodás" jellemző. Ma már nem elég ,,jól csinálni" - el is kell adnunk, amit ,,csinálunk". Ez a könyv a sportmarketingről szól. Arról, hogy miként adjuk el azt, amit ,,csinálunk". Akár kézilabda-mérkőzésre szóló jegyről, akár futócipőről, akár fittnessterem-bérletről van szó. Rengeteg hazai példán bemutatva megtudhatjuk belőle, miként alkalmazható a marketing eszköztára sportesemények és sportfelszerelések értékesítésében. A szerző több évtizedes marketingszakmai, valamint az általa oktatott sportmenedzser szakemberek gyakorlati tapasztalatára épülő mű méltán nevezhető a terület alapművének.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 890 Ft

A termék megvásárlásával

289 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Hátsó borítón matrica nyoma
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2000
Oldalak száma:196
ISBN2310001134108
ÁrukódSL#2108585620
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 890 Ft

A termék megvásárlásával

289 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély