Reklámozás és marketing a médiában, kábelen és a világhálón

jószöveg műhely kiadó  | 2005  | papír / puha kötés  |  332 oldal

Libri Antikvárium
A tankönyvnek is kiváló kötet, amelyet kiváló szakemberek írtak, megismertet a promóció céljaival, a reklámkutatás fortélyaival, a sajtó, a közszolgálati, a kereskedelmi, a kábel- és a helyi televíziók nyújtotta hirdetési lehetőségek hasznosítási módjaival, beavat a reklámköltségvetés készítésének rejtelmeibe, valamint a globális és a nemzetközi marketing tudományába. A kötet egyedülállóan szól az új online-kommunikáció jellemzőiről, részletesen a Web szüntelenül bővülő kereskedelmi lehetőségeiről, s teljesen új fejezet foglalkozik az interneten történő értékesítéssel, a neten élesedő piaci versennyel és a világháló reklám célokra való hasznosításával. E könyvet haszonnal forgathatják a marketing, a kereskedelem, a márkázás, a reklám, a reklám-design, a nyomtatott és az elektronikus média, az internetes értékesítés szakemberei, s minden érdeklődő, akit a XXI. század új technikái és új kommunikációs módjai érdekelnek.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó jószöveg műhely kiadó
Kiadás éve2005
Oldalak száma:332
Súly409 gr
ISBN2399986146047
ÁrukódSL#2110313863
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya