Sas István

Reklám a jóért - Társadalmi Célú Reklám, Nonprofit Reklám, CSR kommunikáció

kommunikációs akadémia könyvt.  | 2010  | puhatáblás, ragasztókötött  |  230 oldal

Libri Antikvárium
Talán ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi Célú Reklámot. A reklámnak azt a fajtáját, amelynek korholó szemrehányásait, sokkoló hatású figyelmeztetéseit nemhogy elfogadjuk, de még szeretjük is. A témában mindenki érintett! Hiszen a felelősségére ébredő világban mindnyájan egyszerre lehetünk célpontjai és elindítói Ügyeknek, amelyek még fennmaradásunkra is hatással vannak. Jókor. Jó helyen. Azoknak, akiknek fontos, hogy ,,Jók" legyenek. Dr. Pócsik Ilona a Reklám Világszövetség magyar tagozatának elnöke
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 800 Ft

A termék megvásárlásával

380 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó kommunikációs akadémia könyvt.
Kiadás éve2010
Oldalak száma:230
Súly300 gr
ISBN2310014669918
ÁrukódSL#2112516817
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 800 Ft

A termék megvásárlásával

380 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

R. F. Kuang: KatabasisR. F. Kuang: Katabasis