Bruce I. Newman

Politikai marketing mint kampánystratégia

bagolyvár könyvkiadó  | 2000  | papír / puha kötés  |  183 oldal

Libri Antikvárium
Megnyerni a választók szimpátiáját - ez minden párt és politikus alapveto törekvése. A Politikai marketing mint kampánystratégia szemléletesen ismerteti: a politikai környezetben lejátszódó változások miként kényszerítenék a jelölteket arra, hogy olyan tanácsadókra támaszkodjanak, akik megértették a marketingszempontú megközelítés fontosságát. Bemutatja, miként teszik "piacképessé" a jelölteket. és hogyan alkalmazzák azokat a kifinomult technikákat, amelyeket a marketingszakértok használnak Összefoglalja a pozicionálás a közvélemény - kutatás, a fókusz - csoportok, a direct mail, az ingyenesen hívható telefonvonalak, a politikai tévéreklámok és más befolyásolási módszerek integrált használatát, helyét és szerepét a választási folyamatban.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 790 Ft

A termék megvásárlásával

379 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2000
Oldalak száma:183
Súly200 gr
ISBN2310016736359
ÁrukódSL#2112488873
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 790 Ft

A termék megvásárlásával

379 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Pásztohy Panka: Pitypang és a mézeskalácsPásztohy Panka: Pitypang és a mézeskalács