Piac- és marketingkutatás a gyakorlatban - kézikönyv (második, bővített, átdolgozott kiadás!)

ismeretlen  | 1999  | papír / puha kötés  |  229 oldal

Libri Antikvárium
Tartalom Előszó 9 Bevezetés 11 Alapfogalmak 13 A piackutatás 13 A marketingkutatás 15 A piackutatás főbb jellemzői 16 A piackutatás 17 Ellenőrző kérdések 20 A piackutatás folyamata 21 A kutatás céljának meghatározása, a probléma megfogalmazása, pontosítása 22 A kutatási terv előkészítése, felépítése 25 Ellenőrző kérdések 26 A szekunder információk fajtái, megszerzésük, felhasználásul ellenőrzésük és feldolgozásuk módszerei 27 A szekunder információk fajtái, forrásai 28 A szekunder információk felhasználása és ellenőrzése 29 A szekunder információk feldolgozásának módszerei 30 Ellenőrző kérdések 35 A piackutatás alanyai 36 A kutatás alanyainak csoportosítása 36 Alap- és speciális szegmensek 38 A reprezentáció, a reprezentatív minta szerkezete 39 A kutatás alanyainak kiválasztása, kiválasztási módszerek 39 Ellenőrző kérdések 42 A primer információk 43 A megkérdezésen alapuló vizsgálatok 43 A megfigyelés 92 A kísérletek 94 Egyéb primer kutatási módszerek 96 A kvantitatív és a kvalitatív kutatás fogalma, specifikumai 97 A piackutatásból nyert adatok ellenőrzése, feldolgozása 110 Az adatok ellenőrzése, előkészítése a feldolgozásra 110 A feldolgozási és közlési táblák 111 Feldolgozás, elemzés, közlés módszerei (prognózis) 117 A hálótervezés alkalmazása a piackutatásban 120 Ellenőrző kérdések 128 A piackutatás felhasználási területei (marketingkutatás) 129 A piaci helyzet vizsgálata, a vállalat, a vállakozás piaci helyzetének elemzése, verseny- és konkurencianalízis 130 Általános piaci információk 130 Vállalatspecifikus kutatási témakörök 130 Összehasonlító vizsgálatok 131 A termékek, szolgáltatások piaci helyzetének vizsgálata, ezzel kapcsolatos kutatások 133 Keresletkutatás, keresletelemzés 135 Vevőkör-analízis, fogyasztói magatartáskutatás 139 Kínálatkutatás (termék-, ár-, csatornapolitika) 144 Új cég, termék, szolgáltatás bevezetését megelőző vizsgálatok 146 Beszerzéskutatás 148 Kommunikáció- és reklámkutatás 151 Ellenőrző kérdések 162 Néhány kutatási esettanulmány 163 Új termék bevezetésének kutatási munkái (Knorr levesporok, ízesítők) 163 Termékváltoztatás fogyasztói előtesztje (csomagolás és íztesztek) Canada dry - Aranygyömbér üdítőital 166 Kutatás, amely azoknak a körében történik, akik vásárolják az adott cikket, így közvetlenül el lehet érni őket és biztos, hogy illetékesek a választásban 168 Néhány hibás megoldás, mely önmagáért beszél, avagy mit ér a komolytalan kérdőív? 173 Egy kutatási program (hallgatói házi dolgozat) 175 Gyakorlati információk 197 A könyvtárakról 197 Piac- és közvélemény-kutató cégek, intézmények, kutatóhelyek 202 Felhasznált és ajánlott irodalmak jegyzéke 207 Marketing szakirodalom 207 Piackutatás szakirodalom 208 Utószó 209 Függelék 211 A piackutatás alanyai vonatkozó különböző csoportosítási szempontok 211 Szociodemográfia 211 Speciális kiválasztási lehetőségek 215 Az 1995. évi CXIX. törvény (A kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről) 219
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 490 Ft

A termék megvásárlásával

149 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó ismeretlen
Kiadás éve1999
Oldalak száma:229
Súly300 gr
ISBN2399969272596
ÁrukódSL#2112195423
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 1 490 Ft

A termék megvásárlásával

149 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Hayley Phelan: Like MeHayley Phelan: Like Me