Online stratégia kialakítása

alexandra kiadó  | 2005  | papír / puha kötés  |  152 oldal

Libri Antikvárium
Nem kell zseninek lennünk, hogy rájöjjünk: az internetet többé nem hagyhatjuk figyelmen kívül. Az internetes kereskedelem úgy virágzik, mint még soha. Vállalatunk versenyképessé tételéhez elengedhetetlen egy online stratégia. Hogyan lássunk neki a stratégia kidolgozásának? Matt Haig mindent megmutat, amire szükségünk van a siker biztosítása érdekében. A könyvből megtudhatjuk: miként kell e-auditot készíteni; miként lehet hatalmas szállítói láncot felépíteni; miként tudunk a világ minden tájáról ügyfeleket vonzani; miként teremthetünk online márkát; miként egyesíthetjük online és offline tevékenységünket; miként használhatjuk hatékonyan a vírusos marketinget; miként kommunikáljunk ügyfeleinkkel. Mindenekfelett pedig megtudhatjuk, hogyan tehetjük az internetet az egyik legfontosabb marketingeszközünkké.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó alexandra kiadó
Kiadás éve2005
Oldalak száma:152
Súly200 gr
ISBN2310001652312
ÁrukódSL#2109377964
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély