Online marketing kézikönyv I-II. - Eladásösztönzés, reklám, áruk és szolgáltatások értékesítése az Interneten

bagolyvár könyvkiadó  | 1998  | papír / puha kötés  |  428 oldal

Libri Antikvárium
Az információtechnológia fejlődése gyökeresen új lehetőségeket teremtett a termékek és szolgáltatások értékesítésében is. Az online marketing ennek a fejlődésnek a szülötte, amely az Internet terjedésével egyre nagyobb szerepet kap. Daniel S. Janal könyve a legkiválóbb áttekintése a szakterületnek. Több nyelvre is lefordították és már az Egyesült Államokban, a szerző hazájában is több kiadást megélt. Kik profitálhatnak a kézikönyvből? - A nagyvállalatok, állami- és közintézmények marketing- és PR-szakemberei; - kis és középvállalkozók; - egyetemek és főiskolás szaktanszékeinek oktatói és diákjai; és mindenki, aki valamilyen formában termékek és szolgáltatások vagy ötletek értékesítésével foglalkozik. Az elkövetkező években az online marketing gyors elterjedése várható hazánkban is. Akik az elsők között alkalmazzák e technika kiemelkedően eredményes módszereit, azok számíthatnak az újítókat megillető többlethaszonra. TARTALOM I. kötet Köszönetnyilvánítás 7 Előszó 9 I. RÉSZ ONLINE MARKETING STRATÉGIA 11 1. Töltsük fel marketingmixünket a hálózat energiájával! 12 2. Szemléletváltás az online marketingben 27 3. Üzleti terv készítése az online marketinghez 49 4. A Web-oldal tartalmának vállalati szabályozása 72 5. Marketinglehetőségek az Interneten és az üzleti hálózati szolgáltatók 80 II. RÉSZ AZ ONLINE MARKETING ESZKÖZEI 107 6. Online piackutatás 108 7. Online vevőszolgálat és ügyféltámogatás 115 8. Online konkurenciakutatás 127 9. Online erőforrások az eredményesebb marketing szolgálatában 140 10. Az online marketing eredményeinek mérése 148 III. RÉSZ ONLINE REKLÁM 167 11. Az interaktív reklám 168 12. Az online reklám eladása, vásárlása és készítése 179 13. Az online reklámozás felhasználása közösség kialakítására 200 II. kötet IV. RÉSZ ONLINE PR 209 14. Interaktív médiakapcsolatok 210 15. Interaktív sajtóanyagok írása és terjesztése a hálózaton 227 16. Kapcsolatépítés riporterekkel 240 17. Interaktív PR-stratégiák 246 18. Kapcsolatépítés e-mail és saját levelezőlisták segítségével 260 19. Kapcsolatépítés hírcsoportok és fórumok útján 276 20. Web-oldalunk népszerűsítése 289 21. Válságkommunikáció 319 V. RÉSZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS 337 22. Web-oldalunk megtervezése az értékesítés növelése érdekében 338 23. Az online értékesítés stratégiai és operatív kérdései 364 24. Fogyasztási cikkek és szolgáltatások online értékesítése 377 25. Beruházási javak online értékesítése 388 26. Nemzetközi marketing a hálózaton 396 VI. RÉSZ A JÖVŐ 401 27. Az online marketing jövője 402 Szójegyzék 408 A szerző 410 Tárgymutató 412
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 940 Ft

A termék megvásárlásával

94 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve1998
Oldalak száma:428
Súly300 gr
ISBN2399969113745
ÁrukódSL#2112048296
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 940 Ft

A termék megvásárlásával

94 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Ken Follett: StonehengeKen Follett: Stonehenge