Nagy média könyv 2007

professional publishing hungary kft.  | 2007  | kemény kötés  |  256 oldal

Libri Antikvárium
2007-ben először jelenik meg a Nagy Média Könyv, a magyarországi marketing és kommunikációs szakma alapvető kézikönyve, mely tematikusan és vizuálisan bemutatja a hazai médiumokat: - a médiumokban felhasználható kreatív megoldásokat, - alapárakat - elérhető felületeket - szakmai kontaktokat, melyek az iparág bármely szektorában dolgozó piaci szereplő számára fontosak lehetnek. A Nagy Média Könyv olyan kiadvány lesz, amelynek ott a helye minden kommunikációs és marketing szakember polcán! A Nagy Média Könyv fejezetei: Szerkesztőségi tartalom Nyomtatott média - Print - Naplilap - Hetilap - Havilap - Időszaki kiadványok - Egyéb Telekommunikáció - Tv - Rádió - Mozi Online Outdoor Indoor Ügynökségek - Médiatervezők - Saleshouse-ok Média adatbankok Szakmai szövetségek Index többféle csoportosításban
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 490 Ft

A termék megvásárlásával

549 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó professional publishing hungary kft.
Kiadás éve2007
Oldalak száma:256
Súly1000 gr
ISBN0489003120920
ÁrukódSL#2103291272
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 490 Ft

A termék megvásárlásával

549 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Carley Fortune: Várlak a tónálCarley Fortune: Várlak a tónál