Médiatervezés a reklámban

aula kiadó  | 2000  | papír / puha kötés  |  192 oldal

Libri Antikvárium
Képgarancia. Saját kép. Író/Szerző: Szabó D. Tamás Kiadó: Aula kiadó Kiadás éve: 2000 Oldalszám: 192 Kötés: Puhatáblás Nyelv: Magyar Állapot: jó ISBN: 9639215953 Méret: 16 cm x 23,5 cm A tananyag négy részre tagolódik. Az első rész a média jellemzőit, és a médiakutatási módszereket mutatja be. A második rész tartalmazza a médiatervezésben leggyakrabban használt mutatószámokat, bemutatja azok gyakorlati értelmezését. A harmadik rész a médiatervezés stratégiai kérdéseit, taktikai lépéseit magyarázza. A negyedik rész két médiaterv kialakítását ismerteti. Az egyes fejezeteket rövid összefoglaló és ellenörző kérdések zárják, illetve a kiadvány végén hasznos információkból (adatok, szótár) összeállított melléklet található.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Képgarancia, saját kép.
Kiadó aula kiadó
Kiadás éve2000
Oldalak száma:192
Súly324 gr
ISBN2399985666164
ÁrukódSL#2110578157
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Kriminálisan jó válogatásKriminálisan jó válogatás