Médiatervezés a reklámban

budapesti közgazd. egyetem  | 1997  | papír / puha kötés  |  192 oldal

Libri Antikvárium
A tananyag négy részre tagolódik. Az első rész a média jellemzőit, és a médiakutatási módszereket mutatja be. A második rész tartalmazza a médiatervezésben leggyakrabban használt mutatószámokat, bemutatja azok gyakorlati értelmezését. A harmadik rész a médiatervezés stratégiai kérdéseit, taktikai lépéseit magyarázza. A negyedik rész két médiaterv kialakítását ismerteti. Az egyes fejezeteket rövid összefoglaló és ellenőrző kérdések zárják, illetve a kiadvány végén hasznos információkból (adatok, szótár) összeállított melléklet található.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó budapesti közgazd. egyetem
Kiadás éve1997
Oldalak száma:192
Súly200 gr
ISBN2399986067137
ÁrukódSL#2109599979
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Kriminálisan jó válogatásKriminálisan jó válogatás