Médiaháromszög

eu-synergon kft.  | 2000  | papír / puha kötés  |  268 oldal

Libri Antikvárium
TARTALOM Előszó 6 A modern médiafejlődés gyökerei 8 Sajtótörténet 9 Az ókor és a középkor A nemzeti sajtók korai szakaszai Nemzeti sajtók a XIX. sz.-ban és a századfordulón Az elektronikus médiák megjelenése 21 A rádió kezdetei az Egyesült Államokban Az angol rádiózás kezdetei és a köszszolgálatiság A Magyar Rádió születése és működése a '20-as '30-as években A televíziózás kezdetei A média és a politika közti mobilitás Magyarországon A modern tömegkommunikáció három pillér 33 A professzionalizálódott média 33 Mi a hír? Hír funkcionális megközelítése A hírek helye a tömegkommunikációban A hír struktúrája Eseménykonstruálók, hírgyűjtők és hírfogyasztók A hírértéket növelő tényezők A hír és a hírérték kapcsolata A tömegkommunikáció és a professzionalizálódás Függetlenség más professzióktól Szakmán belüli differenciálódás Etikai követelmények A magyar nyilvánossági stílus szociológiai okai A közvélemény és a nyilvánosság 63 A "közvélemény" fogalma, és történeti kialakulása A nyilvánosság sze
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 290 Ft

A termék megvásárlásával

229 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - könyvtári
Kiadó eu-synergon kft.
Kiadás éve2000
Oldalak száma:268
Súly300 gr
ISBN2310012542978
ÁrukódSL#2111962291
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 290 Ft

A termék megvásárlásával

229 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Egy jó történet sosem ér véget!Egy jó történet sosem ér véget!