Médiaerkölcs

napvilág kiadó  | 2010  | papír / puha kötés  |  228 oldal

Libri Antikvárium
A külföldön tankönyvként használt alapmű tárgya nem más, mint a második nagy környezeti katasztrófa, amellyel a globális társadalmaknak szembesülniük kell: ez pedig a világ kommunikációs válsága. Morális és etikai, ugyanakkor politikai válságról van szó. Ebben a könyvben a szerző azt állítja, mediatizált környezetünkben nem csupán a szennyezettség veszélyezteti annak lehetőségét, hogy elfogadható szinten fenntartsuk emberiességünket, hanem hogy csakis a globális kommunikáció realitásait és még inkább azok lehetőségeit figyelembe véve leszünk képesek visszafordítani azt a folyamatot, amely egyre közelít a globális meg nem értés és embertelenség felé. Meggyőző és okos elemzés a média szerepéről a 21. század küszöbén - írta róla a Kaliforniai Egyetem egyik tanára. A kötetet ajánljuk mindazoknak a kutatóknak, oktatóknak és diákoknak, akik a média és kommunikáció világával foglalkoznak, de azoknak is, akiket elgondolkoztatnak az információs szupersztráda innovációi, vagy csupán kíváncsiak az egy-egy tévéműsor vagy internetes portál hátterében zajló folyamatokra.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 380 Ft

A termék megvásárlásával

238 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó napvilág kiadó
Kiadás éve2010
Oldalak száma:228
Súly300 gr
ISBN2310005474071
ÁrukódSL#2110802270
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 380 Ft

A termék megvásárlásával

238 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya